Planning en organisatie

Logistieke invulling

De logistieke invulling en planning van de massages nemen we u graag uit handen.
In voorafgaand overleg worden persoonlijke wensen besproken en duidelijke afspraken gemaakt over de massagelocatie, rooster en behandelplan. U behoudt het overzicht en de regie, terwijl wij vanuit onze jarenlange praktijkervaring adviseren en ten uitvoer brengen. De logistieke invulling en ondersteuning is bij onze tarieven inbegrepen.

Online uw massage reserveren

Uw medewerkers kunnen dankzij ons online reserveringssysteem zelf afspraken maken. Dat bespaart u veel tijd en maakt dat wij efficiënter kunnen werken. We communiceren en rapporteren de gang van zaken transparant, vakkundig en duidelijk naar de contactpersoon binnen uw organisatie. Halfjaarlijkse evaluaties van enquêtes houdt u ter inzage.

Facturering

Wij brengen alleen behandelde werknemers in rekening, wat in de kosten scheelt bij afwezigheid van personeel. U betaalt alleen effectief gewerkte tijd, dus nooit teveel. De facturering is maandelijks achteraf met ter controle een overzicht van de behandelde werknemers. Wij berekenen reiskosten aan de hand van de reisduur.

Contracten en algemene voorwaarden

Wij werken zonder lange contracten en kleine lettertjes. De opzegtermijn bij opdrachten voor onbepaalde tijd is maximaal 2 maanden. Dat is nog eens soepel! U vindt onze algemene voorwaarden in de linkerkolom, onderaan deze website.

Neem contact met ons op voor meer informatie of laat u voorlichten tijdens een vrijblijvende kennismaking bij u op locatie. Stuur ons een mail of bel 071-7507020